شارژ مستقیم ایرانسل
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

شارژ مستقیم ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل

ایرانسل: ایرانسل ابتدا مودم‌های رو میزی نسبتا حجیم خود شارژ مستقیم ایرانسل را با قیمت پایه ۱۱۰ هزار تومان عرضه کرد
نحوه شارژ مستقیم ایرانسل شارژ همراه اول
۲۰۴۸/۲۵۶ ۱۸ ۹۹۰,۰۰۰ شارژ مستقیم ایرانسل
تخفیف گروهی: ۱۵% تخفیف مکالمه شارژ مستقیم ایرانسل داخل شبکه برای ۵ تا ۲۰ شماره
شارژ اينترنتي سيم کارت اعتباري شارژ مستقیم ایرانسل
۲۰ منوی تغییر طرح شارژ مستقیم ایرانسل تعرفه ۷۰۰-۷ *۱۴۰*۷#
4 تیر 1391 شارژ مستقیم ایرانسل
سلام. شارژ مستقیم ایرانسل
شارژ مستقیم ایرانسل
شارژ مستقیم ایرانسل
در كل خال بر سر اين سيستم با اين مملكت داري و ادعادي دروغين پيشرفت كه تو پايختش نميتوني شارژ مستقیم ایرانسل يه اينترنت درست و حسابي داشته باشي. واقعاًمتاسفم.

من 6 ماهه وایمکس مبین شارژ مستقیم ایرانسل نت گرفتم.
برای دریافت صورت‌حساب تلفن همراه خود کلیک کنید! شارژ مستقیم ایرانسل
کسانیکه با شماره ایرانسل شما تماس می گیرند، پیش از اینکه گوشی را بردارید، به جای بوق ... بوق ... آهنگ پیشواز می شارژ مستقیم ایرانسل شنوند!
بطور دائمی به اینترنت متصل هستید و صرفاً برای ارسال و دریافت اطلاعات هزینه می پردازید. بنابراین نگران هزینه شارژ مستقیم ایرانسل آنلاین بودن خود نباشید.
توجه: شارژ مستقیم ایرانسل
ایرانسل با بهره گیری از متخصصان مجرب داخلی و خاخرید شارژ رجی، نه تنها توانسته است شبکه خود را در مدت زمان کوتاه و با سرعت چشمگیری در خرید شارژ کشور توسعه دهد، بلکه ارائه خدمات با کیفیت در سطح شارژ مستقیم ایرانسل استاندارهای جهانی را سر لوحه کار خود قرار داده است. شبکه ایرانسل نسل پیشرفته ای ازسیستم GSM را در اختیار مشترکین قرار می دهد تا مشترکین قادر به استفاده از سرویس های نسل (EDGE) باشند.
انتقال شارژ مستقیم ایرانسل مبلغ مشخص اعتبار، از سیم کارت اعتباری خود به سایر خطوط ایرانسل.
امنیت فوق شارژ مستقیم ایرانسل العاده:
نتیجه‌گیری شارژ مستقیم ایرانسل کلی

اگه حساب کنیم روزی 200 مگ استفاده کنیم توی یه سوال شارژ مستقیم ایرانسل چقدر میشه 70 گیگ آخه اینم شد ...با 24 گیگ میخوای چه کار
• یک کپی از کد اقتصادی ثبت شده یا جواز کسب شما مورد نیاز شارژ مستقیم ایرانسل است.
مبین‌نت: این اپراتور دارای یک خط ویژه برای تماس مشترکین با مرکز پشتیبانی است که شما بعد از شنیدن جملات پیشفرض با فشردن دکمه تماس با اپراتور به پشتیبان‌های این شرکت وصل می‌شوید. ‌با توجه به ساعات تماس شما و ترافیک تماس‌ها ممکن است چند دقیقه به آهنگ انتظار گوش شارژ مستقیم ایرانسل فرا دهید. پشتیبان‌های مبین‌نت می‌توانند به شما در پاسخگویی در در زمینه ‌ مشکلات مودم، قطع شدن سرویس، پرداخت‌ها، ضعیف شدن پوشش و علت آن و راهنمایی‌های ابتدایی در مورد اتصال مودم و نحوه اتصال آن به رایانه و شیوه استفاده از آن یاری برسانند.
از این پس و با استفاده از سرویس آهنگ پیشواز، دیگر مجبور نیستید که تماس گیرندگان تان را با صدای معمولی «بوق...بوق» در انتظار بگذارید. بلکه می توانید این صدا را برای کسانی که با شما تماس می‌گیرند، مطابق میلتان به یک قطعه موسیقی شارژ مستقیم ایرانسل یا آهنگ خاص تغییر دهید.
شهر شارژ مستقیم ایرانسل کسی از ایرانسل استفاده نمیکنه سر جمع کل شهرمون 20 نفر وایمکس ایرانسل ندارن.خود خونه ما توی قسمت سبز رنگ نقشه میفته.

۱۰۲۴/۲۵۶ ۲,۸۱۹,۰۰۰ شارژ مستقیم ایرانسل
اگر از دیتا کارت (PCMCIA) برای اتصال لپ تاپ خود استفاده می کنید، هنگام نصب کارت یا شارژ مستقیم ایرانسل تنظیم اتصال به شبکه این اطلاعات را وارد کنید (*اسامی اطلاعات زیر ممکن است برای مدل های مختلف کارت متفاوت باشد):
پس از این که کد شارژ همراه شارژ مستقیم ایرانسل اول را از سامانه خرید اینترنتی کارت شارژ دریافت کردید، کد زیر را در گوشی همراه خود وارد کنید

شارژ مستقیم ایرانسل گسترش و افزایش ظرفیت شبکه و به‌روزرسانی
• برای دریافت راهنمای سرویس پیشخوان، در هر زمان R را (به شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ رایگان) به ۸۴۹۴ ارسال کنید.
فهرست طلایی": برای مشترکین شارژ مستقیم ایرانسل سیم کارت دائـمی و اعـتبـاری
•• برای دریافت مشخصات یک کد آهنگ مشخص مثل شارژ مستقیم ایرانسل ۱۰۰۱۰۰، عبارت JK۱۰۰۱۰۰ را به ۷۵۷۵ ارسال کنید.
کارت شارژ اينترنتي همراه اول شارژ مستقیم ایرانسل
2. حاوی مطالب منافی عفت، خلاف شرع، عرف و شارژ مستقیم ایرانسل قانون جمهوری اسلامی و در جهت اغراض غیر اخلاقی، غیر انسانی و غیر قانونی نباشد.


محمد شارژ مستقیم ایرانسل
• ارسال پیام کوتاه برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل / حذف رایگان است.

6. با برندگان جوايز خودرو و وجوه نقد از طريق روابط عمومی شرکت تماس گرفته خواهد شارژ مستقیم ایرانسل شد و جهت دريافت جوايز از ايشان دعوت به عمل آورده می شود .
• در صورت فراموش نمودن شناسه انتخابی، کافیست یک پیام کوتاه شارژ مستقیم ایرانسل به شماره ۱۱۱۱ ارسال کنید تا «شناسه ایرانسلی» شما برایتان فرستاده شود.
پیام کوتاه فارسی بزنید و شارژ مستقیم ایرانسل تخفیف بگیرید!
توجه داشته باشید که شما می‌توانید به سادگی و با شارژ مستقیم ایرانسل استفاده از کدهای دستوری زیر نیز برای پرداخت قبوض و خرید شارژ اقدام نمایید:
متاسفانه مبين شارژ مستقیم ایرانسل فقط اسم است و بعد از فروش رو هوا ولت ميكنن

با استفاده از این سرویس جدید، شما مشترکین ایرانسل و علاقه مندان به محصولات ویترین قادر خواهید بود، با شماره‌گیری تلفن گویای ۷۲۷ به سامانه «خرید شارژ مستقیم ایرانسل محصولات ویترین از طریق سیستم گویا» متصل شوید و با پیگیری راهنمای تلفن گویا محصولات متنوع ویترین ایرانسل را خریداری نمایید.

به نظر من دیال آپ از همه شارژ مستقیم ایرانسل بهتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۸ فعال‌سازی شارژ مستقیم ایرانسل پیامگیر صوتی ۷۰۰-۳-۱-۱ *۱۴۰*۳*۱*۱#
• حضوری : مراجعه به شارژ مستقیم ایرانسل دفاتر خدمات ارتباطی و مراکز تلفن ثابت (در تهران ) و ادارات مشترکین (درسایراستانها )
برای ثبت نام شارژ مستقیم ایرانسل چه مدارکی لازم است؟
شارژ مستقیم ایرانسل
آهنگ شارژ مستقیم ایرانسل پیشواز خود را چگونه فعال کنیم؟

چگونه شارژ مستقیم ایرانسل می‌توان از جیرینگ استفاده نمود؟
6- دکمه CALL یا شارژ مستقیم ایرانسل OK یا Send را فشار دهید
الان شارژ مستقیم ایرانسل اصلا راضی نیستم.
برای استفاده از خدمات جیرینگ تنها به یک گوشی تلفن‌همراه و سیم‌کارت همراه‌اول نیاز دارید. خدمات جیرینگ نیازمند داشتن شارژ مستقیم ایرانسل حساب بانکی نیست و از روش‌های مختلف می‌توان پول به جیرینگ واریز نمود. ثبت‌نام در جیرینگ رایگان است و از وجه واریزی در جیرینگ می‌توان برای کلیه امور مالی روزانه استفاده نمود.
فقط هزینه شارژ مستقیم ایرانسل خرید را می پردازید!

در این روش رمز شارژ خریداری شده را صورت زیر از چپ به راست وارد تلفن همراه خود کرده و سپس دکمه سبز، Send و یا OK را فشار دهید: شارژ مستقیم ایرانسل
از این تاریخ مطلع شود. شارژ مستقیم ایرانسل
خلاصه اپراتور فقط حرف میزنه و هیچوقت عمل شارژ مستقیم ایرانسل نمیکنه...
شارژ مستقیم ایرانسل توسعه بستر ارتباطی پر سرعت بی خرید شارژ‌سیم مبتنی بر فناوری نوین وایمکس در سطح کشور
شارژ مستقیم ایرانسل
شیراز شارژ مستقیم ایرانسل
این سرویس برای کلیه مشترکین ایرانسل (اعم از پیش پرداخت یا شارژ مستقیم ایرانسل پرداخت ماهیانه) که گوشی با قابلیت GPRS دارند، موجود می باشد.
من واسه شرکت میخوام. بالاخره کدوم یکی رو بخرم. شارژ مستقیم ایرانسل شرکت نارمک
شارژ مستقیم ایرانسل
شارژ مستقیم ایرانسل
9. حسن می‌گوید: شارژ مستقیم ایرانسل
فقط ساعتاي خلوت شارژ مستقیم ایرانسل خوبه و ساعتاي شلوغ عملا مبين قطعه
شارژ مستقیم ایرانسل
ایرانسل می کوشد با ارائه سرویس های متنوع و کاربرد های جدید و جذاب برای تلفن همراه، جامعه ایرانی را با فناوری شارژ مستقیم ایرانسل روز دنیا همراه کند. ایرانسل در جدیدترین گام خود، یکی از جذاب ترین فناوری های شبکه تلفن همراه را به ایرانیان عرضه می کند.
خرید شارژ شارژ مستقیم ایرانسل
۳ شارژ مستقیم ایرانسل - ازطریق شبکه اینترنت
*۷۷۷*۶*۱۰۰۱۰۱*۱۰۰۱۰۲# [yes/OK] شارژ مستقیم ایرانسل
•آهنگ‌های پیشواز جدیدی که خریداری می‌کنید، به انتهای آلبوم شما اضافه می‌شوند وتا پایان مدت اعتبار خود در آلبوم باقی می‌مانند. به این ترتیب تمام آهنگ‌های خریداری شده که دوره اعتبار آنها تمام نشده باشد در آلبوم شارژ مستقیم ایرانسل قرار گرفته و شما می‌توانید از آنها استفاده کنید.

1. اشاعه شارژ مستقیم ایرانسل فحشاء و منكرات ( بند 2 ماده 6 قانون مطبوعات)
مفاهيم اين پيام‌ها كه روي صفحه نمايشگر گوشي‌هاي شارژ مستقیم ایرانسل تلفن همراه به نمايش درمي‌آيد، در دفترچه راهنماي هر گوشي به طور مشروح توضيح داده شده است.
• شما باید برای ثبت نام به یکی از دفاتر خدماتی ارائه دهنده خدمات همراه اول یا دفاتر ICTروستایی که لوگوی جیرینگ را دارند مراجعه نماید یا می توانید فرم ثبت نام را از طریق سایت دانلود نموده و پس از تکمیل از شارژ مستقیم ایرانسل طریق ایمیل ارسال نمایید.
• فهرست کد های شارژ مستقیم ایرانسل آهنگ پیشواز را در پورتال آهنگ پیشواز مشاهده کنيد.
توسعه همکاری با شارژ مستقیم ایرانسل بانک‌ها در راستای توسعه خدمات بانکداری همراه
خرید شارژ شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل و همراه اول با کارت سرمایه
• خرید یک آهنگ پیشواز با قابلیت تغییر در زمان‌ها و مناسبت‌های مرتبط: با خرید این نوع آهنگ پیشواز، در زمان‌های مختلف آهنگ‌های مرتبط با مناسبت روز بر روی خط شما فعال می‌شود. به عنوان مثال با فعال‌سازی آهنگ پیشواز دعای روزانه ماه رمضان، شما تنها هزینه یک آهنگ را می‌پردازید ولی در هر روز دعای مربوط با همان روز بر روی خط شما تنظیم می‌گردد. علاوه براین با خرید برخی دیگر از این نوع آهنگ‌ها، در شارژ مستقیم ایرانسل واقع چند آهنگ مختلف از یک رده یا نوع خاص به شما تعلق می‌گیرد که به صورت اتفاقی در زمان های متفاوت بر روی خط شما فعال می‌شود.
1- دکمه ستاره * را فشار شارژ مستقیم ایرانسل دهید.
350ms روی شارژ مستقیم ایرانسل hetzner.de

شارژ مستقیم ایرانسل
• قیمتهای ارائه شده برای سرویس "آهنگ پیشواز" ایرانسل تنها مربوط شارژ مستقیم ایرانسل به جشنواره حاضر می باشند. برای مشاهده آخرین تغییرات در قیمتها به vitrin.irancell.ir مراجعه کنید.
شارژ مستقیم ایرانسل
14 خرداد شارژ مستقیم ایرانسل 1391
رنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و در جهت تحقق شارژ مستقیم ایرانسل ماده ۱۲۴ برنامه مذکور و با هدف توسعه ارتباطات و مخابرات از طریق خصوصی‌سازی و خرید شارژ

مشترکین گرامی، شارژ مستقیم ایرانسل
شارژ مستقیم ایرانسل
شارژ مستقیم ایرانسل

مشترکین می توانند با استفاده ازگوشی تلفن همراه خود با سامانه اطلاع رسانی 9990 تماس گرفته و پس از ورود به منوی خدمات غیرحضوری، سرویسهای شارژ مستقیم ایرانسل جدید، سرویس آوای انتظار، برای قطع سرویس کلید 5 را انتخاب نمایند.
من همسن دوستان بزرگتر نیستم کلی طول کشید تا بابام رو راضی کردم یه دونه شارژ مستقیم ایرانسل اینترنت پرسرعت بگیره ایرانسل خریدیم به شدت نارا ضیم و رفتم تعرفش رو تغییر بدم الان میگه ماهانه 46 هزار تا باید بدی
لایک 1 شارژ مستقیم ایرانسل
راست میگه منم512مبین نت دارم ولی شارژ مستقیم ایرانسل سرعت دانلودش 15الی20 kb
با بهره‌گیری از این سرویس جدید، اگر شارژ مستقیم ایرانسل به هر دلیل از خط ایرانسل خود برای مدتی استفاده نکنید، شماره شما همچنان در مالکیت‌تان باقی می‌ماند.
یه سئوالم داشتم اینکه اگه مبین بگیرم میشه مودم شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسلمو به مبین تغییر بدم یا نه؟

برای ثبت نام و فعال‌سازی از طریق پیامک، شارژ مستقیم ایرانسل طبق دستورالعمل ذکر شده در جدول زیر عمل کنید:

D: لوول هركي فهميد كدومو بخره دستا شارژ مستقیم ایرانسل بالا....
شارژ مستقیم ایرانسل
* تغییر شارژ مستقیم ایرانسل آهنگ

۲۶ طرح تعرفه فعلی ۷۰۰-۷-۸-۱ *۱۴۰*۷*۸*۱# شارژ مستقیم ایرانسل
خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک شارژ مستقیم ایرانسل پارسیان
بدین منظور کافیست، با مراجعه به نشانی اینترنتی https://recharge.sbank.ir و دارا بودن کارت بانکی عضو شبکه شتاب و رمز دوم اینترنتی، از سرویس‌های شارژ مستقیم سیم‌کارت شارژ مستقیم ایرانسل اعتباری (عادی و شگفت انگیز)، پرداخت مستقیم صورت‌حساب سیم‌کارت دائمی، شارژ مستقیم وایمکس و پرداخت صورت‌حساب وایمکس دائمی برخوردار شوید.
ghorboone hamatoon ba pishnahadate شارژ مستقیم ایرانسل arzandatoon boooooos
ب- دستگاه مشترك شارژ مستقیم ایرانسل مورد نظر خاموش مي‌باشد (زماني كه مشترك، تلفن همراه خود را خاموش نموده يا سيم كارت سوخته باشد).
خريد اينترنتي شارژ مستقیم ایرانسل کارت شارژ همراه اول
14. انتشار بدون شارژ مستقیم ایرانسل مجوز مذاكرات محاكم غیر علنی دادگستری و تحقیقات مراجع قضایی ( بند 6 ماده 6 قانون مطبوعات)
شکوفه شارژ مستقیم ایرانسل
برای شارژ الکترونیکی (E-Charge) به فروشندگان مجاز ایرانسل که دارای گواهی ارائه شارژ مستقیم ایرانسل خدمات شارژ الکترونیکی (E-Charge) هستند، مراجعه فرمایید.
نحوه وارد کردن شارژ مستقیم ایرانسل شارژ ایرانسل

لایک 0 شارژ مستقیم ایرانسل
• خرید شـارژ از شارژ مستقیم ایرانسل طریق اینترنت
در صورتیکه مایل باشید شارژ مستقیم ایرانسل از طریق اینترنت از سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل استفاده نمایید باید در سیستم ثبت نام کنید.





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: